lördag 17 januari 2009

varför

är det ingen som bloggar idag?
eller är det bara jagsom är tidigt igång för en gångs skull? ;p

Sitter här och väntar på att min käre sambo ska joxa klart med det han håller på med, skulle kunna demonstrera hur det låter men, kan inte riktigt få fram ljuden. Men typ, bom, klirr, krasch, brrrrrrr..
Hm.

Ja, alltså jag väntar på att få fara och äta,
för jag är hungrig, superduperhungrig.
Och mitt humör börjar sakta men säkert gå mot botten igen,
mer och mer nervös, sitter bara här och jålar.
Vill ha lite mera.. Ja, hur ska man säga?
Spänning, eller nåt i den stilen.
Jäkla svenska som har så fula ord.

Ivarjefall,
solen skiner inte och ingen snö kommer det heller,
så det är bara för många minusgrader och för lite kompensering för det,
helt enkelt.
Och idag är jag sugen på tortillas,
men får se vad det blir.
Ska försöka tigga oss till mina föräldrar på middag i morgon.

Idag blir det en hel del träning igen, bestående av 4 låtar från varje nytt pass på avanica, alltså;
Bodypump,
Bodycombat,
Athletic,
Switching,
Cirkelträning,
& Flowin' förstås.
Så alla instruktrörer i varje gruppass ska köra 4 låtar.
Så det lär hålla på någon timme, alltså.
Men det ska bli jäkla roligt :)
Får se vad jag tycker om cirkelträningen nu, har aldrig förut varit så mycket för det, faktiskt, men man vet ju aldrig hur man ändras efter några år. :)

Nu kommer det en Sampe med en dammsugare i högsta hugg och stör min tankeverksamhet,
men ha en bra dag, hörs senare,
och återkommer med lite news från mötet och de olika passen,
även förstås diverse pinsamheter jag kommer ha för mig på mitt pass.
Yes

1 kommentar:

Sarah sa...

Det är nog du som är tidig, hade knappt kommit ur sängen den där tiden... :)