söndag 11 januari 2009

Flowin'

Jah, snart är det dags att dra igång passen,
jävlar vad jag börjar bli nervös! Men det ska nog gå bra till slut,'
första passet kan bli lite mysko men, sen, då!

Ikväll var jag på Avancia och vi körde lite,
jag skulle egentligen dragit mycket men jag kände att jag inte riktig tkunde utan mina anteckninar och så, plus att det känns mycket värre att köra bara för färre, och på det såna som varit instruktörer i flera år.
Känner mig så jättedålig och obildad..

Inspelningarna gick jättebra idag mot alla odds, trots att det kändes lite jobbigt på en söndag. Det är nämligen så att söndag egentligen är den enda dagen jag kan slappna av och vila utan dåligt samvete, andra dagar är det bara "jag måste, jag borde", men söndagar kan jag bara glömma resten av omvärlden och bara vara människa, ligga i soffan hela dagen och äta skitmat, haha. Någonting jag aldrig gör någon annan dag.

Jaja, ikväll ska vi se på a lot like love som kommer på tv och sen sova så det bara skriker om det. Jag tror nog jag är lite förkyld faktiskt.

Ha en bra kväll :o)
nitenite

1 kommentar:

Annika sa...

vad är det för pass du ska dra? :)