onsdag 21 januari 2009

ont i fötter och knän


Yes, där är det alltså som jag har jobbat ikväll igen ;) hoppas dock logon på hemsidan ändras för den nya är mycket snyggare.. Den där har nog lite 80talsstruktur över sig faktiskt.
Men å andra sidan, hur skönt är det inte med ett riktigt "riktigt" gym, grått och bara vikter och stänger som är alldeles rostiga. Det enda som inte är lös vikt är latsdragen, de kör man på en gammal som varit vit, men färgen har börjat lossna. Och man får kämpa för livet för att ändra vikten. ;) mm ljuvligt.
Det är skönt ibland det också, eller ett litet trångt gym som luktar av järn och gymhandskar. Jag skojar inte, det är faktiskt helt underbart att byta till ett sådant "gym" i mellanåt. Typ i stil med garage-gym..
Men nya avancia ser iallafall lite ut så på utsidan, men när man kommer in är det helt underbart och snyggt, rent och luftigt, fräscht och alldeles ljuvligt!
Ett ställe där jag skulle kunna bo, bara det fanns en säng. Mm, jag älskar faktiskt att vara där SÅ mycket.
Men det är mot alla odds faktiskt skönt att vara hemma lite också, sitta och ta det lugnt, pyssla med hemmasaker. Koppla bort lite från verkligheten.
Imorgon är jag ledig men det blir nog lite program för det. Visst blir det ändå till Avancia en sväng, för att köra lite bröst & triceps (triceps är nästan det jag tycker minst om att köra..), men direkt efter det blir det antingen lite ut och springa eller någon form av konditionsträning här inne. I form av hopp, lite benövningar, step (på en stol så, ännu effektivare) och diverse andra övningar för att höja pulsen.. En arm dit, ett ben dit.. ;)
Träning är livet!

var även på sång ikväll igen,. det gick faktiskt riktigt bra trots att jag hade ont och var otroligt trött, men det släppte efter ett tag och som vanligt bara flög de 45 minuterna iväg.. Pang bom bara så var det slut sjunget.
Min sånglarare är så grym att det är sjukt! Har lärt mig mycket mera än jag någonsin kunde anat och det märks verkligen på min sång att jag lärt mig..

Nu sitter jag här och är helt klarvaken, inte det minsta trött.
Eller så är jag bara uppe i varv, helt enkelt. Men S höll på och ropade på mig här och tyckte jag måste komma till sängen och kramas, så en god kvinna får väl ta sin plats..

Hoppas eran dag varit alldeles, som man så vackert sa i lågstadiet, perfa. ;) God natt.

Inga kommentarer: