lördag 24 januari 2009

my favorite time

nu sitter jag här ensam, eftersom S gick iväg till dinos föra att se på pretty wild. Han ville ha med mig men jag orkar bara inte fara någonstans, plus att jag är micket nöjd med att sitta hemma och chilla denna lördagskväll.
Hade dessutom ett litet konditionspass här, haha, den är ganska värdelös den där videon, men lite inspirationiallafall, men körde nog på med en hel del eget..

Mitt hår är fortfarande vått,
kan bli galen på att det aldrig vill torka.

Sitter och funderar på om jag ska slänga på ett avsnitt av någon serie?
Eller om det är bedtime story för mig. Tänkte lägga mig och läsa lite tidning.
Btw var jag ju med i ålandstidningen idag,
världens fulaste bild, men who cares!? Jag är officiellt instruktör.
Dream come true.

Kvällen är också en bra tid på dygnet,
jag har det där lugnet i kroppen då.
Gud vette varför det bara är på morgonen och kvällen.
Men det är nice att kunna ta det lite lugnt med gott samvete någon tid på dygnet i alla fall,
lite meditiation på mitt sätt.

blir man inte taggad av den här låten,
då kan man stanna hemma.


Jag ska fanimej just hoppa i säng men nu kanske jag måste dansa lite först.
(Mötley Crüe - Kickstart my heart)

Inga kommentarer: