onsdag 28 januari 2009

ett sista

japp nu ska jag säga god natt igen.
Även hur snygg pojkvän jag har, tydligen.
haha, nä men det är sant.
Han var så jävla hot ikväll att gudarna ska veta hur lyckligt lottad en vanlig jänta likt mig själv är som får vara med honom!

Allting har löpt på bra idag,
sången gick helt otroligt fast jag kände mig lite slut och raspig i rösten.
Men märker från gång till gång bara hur mycket bättre och lättare det blir,
behöver inte anstränga mig alls för att ta riktigt höga toner,
som jag förr tog i för kung och fosterland för att nå en ton, mycket, mycket lägre än de jag kan ta nu.
Det är man ju så klart nöjd över :) ingen bättre än att märka när man själv gör framsteg.

Japp, nu ska jag duscha och sova och drömma.

(fan, förlåt Linda, jag ska lägga in utmaningen imorgon, jag är segast i världen)

Inga kommentarer: