lördag 17 januari 2009

och så var det lördag igen


men dagne har börjat ovanligt bra :D
och jag är på rätt ok humör faktiskt, tror jag iaf.
Ser fram emot personalmötet ikväll men ar fortfarande nervös för passet och de 4 låtarna jag ska dra, måste välja resten.
Där uppe är en bild av mig när vi var på kursen :)
Så på måndag drar vi igång, iiiih, måste jag ju bara säga..
Känns sjukt.

Vad annars idag då?
Ska äta mintchokladkaka igen, handla grädde idag och lite andra diverse matvaror vi inte hade råd med igår. Det är väldigt spänt med ekonomin i detta hushåll för tillfället. Men nästa vecka får jagju börja jobba lite bättre, så får se hur det går.
Hoppas bara på att jag ska klara av det utan problem..

Ikväll ska vi se på skräckfilm, the orphanage, som vi väntat på hela veckan, haha.
Jag kommer skita ner mig och drömma en massa konstiga drömmar inatt efter det.

Nu ska jag typ duscha igen och försöka minnas att smörja in mig med lite lotion, så att jag får behålla mitt skinn den här vintern också.
Jag är en riktig slarvmaja.

Inga kommentarer: