söndag 4 januari 2009

nästan dödsoffer

jag tål absolut inte alkohol, så är det bara.
Men ändå ska det hävas, vad är det!? Janå, hade roligt igår i alla fall,
speciellt med tjejerna på båten osv ;) men det var roligt på Dinos också, gick dit med Karin och vi gick hem vid 3 tiden, hon gick hele vägen hem till sig, jag hade jättedåligt samvete, men det gick bra! man vet ju aldrig vad som händer..

idag har jag mått allmänt pissdåligt och sovit typ halva dagen,
har varit ute lite och var just å köpte läsk + måbra dryck, haha. Så det bättrade lite på måendet, men det känns ändå otroligt ruttet.
Kanske blir några vita månader nu!? Tills jag och S far till Irland och Dublin, under st. patricksfirandet, då kan man väl inte dricka bara vatten.. Då kastar dom väl ut en ur landet..
Men i alla fall, det är så det känns, jag tror det beror på de här antidepressiva, det är inte riktigt hälsosamt att dricka och ta dem, vilket märks.. Så, ja.

Känner mig även allmänt jätteäcklig och har inte tränat ordentligt sen i onsdags, bara pilaltesen. Sådet ska bli ändring på det from i morgon! Och ska försöka börja ta mig ut på morgonpromenader..

Jaja, nu ska jag duscha och sedan tycka synd om mig själv ännu en stund, tills det äntligen blir dags att sova och sedan är det imorgon. Can't wait.

Inga kommentarer: