fredag 9 januari 2009

nässpray

det är grejer det!
Har varit snuvig och täpt i näsan flera dagar nu, nyser gör jag också.

Om en halvtimme får jag ÄNTLIGEN börja vandra mot gymmet!
Egentligen kunde jag ju klart gått tidigare men jag ska på spinning efter att jag gymmat så jag vill gärna träna före spinningen, så har jag allting på samma gång ;)
Så känns det extra skönt sen!
Egentligen hade jag ju tänkt fara på pilates före också, men har sån grym otrolig sjuk träningsvärk i magen, så det skulle verkligen inte fungera, nej.

Lite har jag plockat här men det finns fortfarande hur mycket som helst att göra,
granen ska ut så FORT som möjligt, den har barrat ner hela lägenheten,
det är inte lika vackert på golvet som på granen kan jag berätta.
Plus att det inte är skönt att ha halva sängen full av det..

Har nyss satt in lite mera låtar på ipoden också, eller utbytt några,
men jag tycker ändå jag har lite musiktorka, vet inte vad jag ska ta ner.
Har tröttnat på allting jag har. Egentligen finns det ju ett perfekt knep då;
bara lyssna på gamla låtar helt enkelt. De brukar funka igen efter ett tag.
Men jag har ingen lust till det heller.

Jag längtar till ikväll, och till i morgon kväll.
Söndag för då ska jag få äta sjöfågel igen, mmm, underbart!
Men på samma gång så ska vi ha inspelningen på söndag så det är lite jobbigt när jag inte får fara hem imellan.. Men det ska väl bli roligt det också, hoppas bara det går fort så att jag kan ha lite tid efteråt..

Nu kom min kära sambo hem så jag ska prata lite med honom :)

Inga kommentarer: