tisdag 6 januari 2009

dagens sista

Nu är det dags för sängen så småningom igen, tänkte lägga mig och läsa..
Ska ju jobba imorgon ju, hade nästan glömt bort det, bara jag fortfarande ska det, haha. Nå får veta det imorgon när jag kommer dit halv 10 på morgonen :)
Men det ska bli roligt i alla fall.. Tycker, som sagt, om att jobba på Avancia!

Efter jobbet blir det väl träning igen då, antagligen biceps & axlar, så blir det mage & triceps på torsdag eller fredag, när ryggen återhämtat sig eftersom den arbetar en del när man tränar ryggen och helst ska man vila musklerna 48 h mellan arbete..

Nu ska jag i alla fall ta och höra någonting annat än att sitta här,
herrigud vad jag är trött på mig själv.

Gonatt.
låten:

Alexandra Burke och låten hör ni vilken det är.
En fråga bara, varför är det alltid svarta kvinnor som vinner den brittiska serien X-factor!?
Hoho. Plus, Britter har dålig musiksmak, I'm sorry.

1 kommentar:

Linda S sa...

oj,hon sjöng den jättefint..alltid roligt med tips på nya sångare