fredag 30 januari 2009

solariedebut


tidigare ikväll, direkt efter jobbet, solade jag solarium för första gången i livet, amazing huh?
Det var ju helt superskönt och otroligt avslappnande, kände mig lycklig och dåsig efteråt. Lite färg fick man nog också :)
De där nya solarierna är nog helt wow, faktiskt.

Det gick bra att jobba också, hände inte sådär jättemycket, men lite.
Tränade före det, mage och biceps, några superset.
Körde nog slut på musklerna ganska bra, märker också på biceps att jag blir starkare, men för några år sedan tog jag hela 20 kilo i vanliga curls, nu är nog max 15.. Har inte provat 20 ens, kanske skulle klara en eller två lyft :p
Körde curs med hantel, med kabel och liggande, även scottcurl och mot låret.
Och bra med vikter, så lär nog ha träningsvärk i morgon.

Triceps värker nog sedan igår, det är skönt! Även lite i bröstet, men mycket i benen efter cardion, och körde 40 minuter cardio idag, 15 min löpband, 15 min cykel (en såndär riktig benpressar grej man sitter i) och 10 minuter crosstrainer på det.. Svettades som ett litet svettmonster efteråt, bara rann av mig. Tröjan var precis genomblöt.. Det är great ;)

Sitter nu och ser på en film, Sex drive, som verkar helt rolig. Såg nyss på X-men, en film jag aldrig trodde jag skulle se faktiskt. Men sedan hade jag verkligen inte på grej vad den handlade om. 2 och 3 väntar i helgen på att ses.
Men, x-men, låter ju som något skitspel..!? eller vad!?

Nåja, nu är detfortsättning och sedan sova.
Spinningkurs i morgon :D
Längtat hela veckan på den. 1-2 pass ingår även, ett som start på allting, och ett som avslut.
Ska köra någonting som heter flowride.

Godnatt och sov gott,
ha en underbar fredagkväll/natt ;)

Inga kommentarer: