tisdag 20 januari 2009

banbrytare

nu har jag jobbat några timmar igen,
och före det tränade jag rygg & axlar idag,
20 minuters cardio, typ som vanligt.
Men det känns ändå konstigt att lägga om träningsmönstret såhär,
imorgon kanske jag får lova tt plåga ut mig på springtur i detta underbara väder,
usch.
Det gick bra att jobba, och det är roligt,
älskar verkligen gymmet, och att få jobba där? oh.
har rätt lagom pass också nu, 5 timmar, det är perfekt för mig i dessa dagar.
Det är nog först i framtiden jag kan börja jobba mera, så.
Dock hoppas jag förstå på att instruera flera gruppträningar.

ja annars, det var ju förstås bättre ändå efter att jag pratade med Jennifer idag,
hon fick mig att förstå det som jag tänkte på,
att det inte var så farligt som jag föreställt det, jag hade låtit mina negativa tankar ta över handen igen och växa allt för mycket.
Det är så också att jag har jättejobbigt med att lägga om mina vanor, jag har mina dagliga mönster och om de bryts blir jag förtvivlad och orolig, stressad och olycklig. Jag har ingen aning om varför, det har bara blivit någonting som jag levt på..

Dagarna är för mig bara en transportsträcka till kvällen,
någonting som jagbara önskar går snabbt förbi.
Gillar inte alls att lägga mig på kvällen,
då är det ju snart morgon och dag igen..
Jag hoppas jag hitta rnågonting som får mig att gilla dagarna lite bättre igen..
Det är ju inte roligt att bara leva på kvällarna, och avsky resten av dagen.

NU babblar jag förmodligen abra på,
men i allafall, jag glömde förstås kameran idag..
Vad är det med mitt minne!?!
men kanske kommer ihåg den imorgon,
far väl förmodligen och gymmar före jobbet igen.

Trött.
Tack och godnatt

1 kommentar:

Linda S sa...

sådär va jag oxå förut att jag hade svårt o ändra mina vanor..min dag blev förstörd om jag inte gjorde som jag alltid gör o så..men jag har kommit ifrån de o så kan du oxå,men de tar tid, vilja o övning! sov gott!