måndag 26 januari 2009

supersmoothie

yep, glömde skriva den i förra inlägget,
så gör det nu istället.
Lagade en sån direkt när jag kom hem ikväll efter passet,
grym för immunförsvaret och återhämtningen!
En riktigt efter-träningen-supersmoothie!

Här är receptet:
1 dl mjölk
1 dl vaniljyoghurt
½ banan (hel om man vill ha det sötare)
1 dl blåbär
1 dl hallon
och slutligen:
½ - 1 dl fettfri grynost (keso)

Riktigt ordentligt med antioxidanter, proteiner och bra kolhydrater.
+ att den är riktigt, riktigt god! mmm!

Nu börjar det bli sängdags för mig igen,
jag är bara så otroligt trött.
Och i morgon blir det en tidig dag!
Ska nämligen försöka städa lite!

Sedan blir det träning av rygg&axlar på eftermiddagen,
och direkt på det jobb till 22.

Full fart bara!

Godnatt mina vänner


choise of Sampe

1 kommentar:

Anonymous sa...

Den där smoothien lät super!! Jag åå min granne brukar äta något liknande:) Fast vi blandar i frysta jordgubbar också, det varierar lite...

Jag är lika gammal som du=)

Var i landet befinner du dig?