torsdag 22 januari 2009

lite seg

Man får väl säga så, jo.
Tränade förstås riktigt bra ändå, passet gick bra också,
sedan blev det 5 tricepsövningar och 6 bröstövningar.
Kändes efteråt i duschen, kunde knappt röra i håret.
Det är underbart ;) så hoppas på träningsvärk nu då.

Fast jag sa att jag skulle vara effektiv idag och hålla på med en massa trots att jag var ledig har det dock inte blivit så, hängt med min sambo och sett på bägge LOST avsnitten. Den serien blir man inte klok på, btw! Herrigud, den är så sjukt beroendeframkallande att jag aldrig trodde jag kunde säga så om någonting som kommer på tv.. Men bra, också, såklart. Kan inte vänta till nästa vecka!
Sedan har jag väl ätit, och handlat hann vi också med (dock hade jag bara råd med bananer och mjölk.. men i alla fall).

Nu sitter jag och väntar på att börja promenera mot min gitarrlektion och efter det lovade min underbara att komma med på promenad. :) Blir väl bara en 30 minuter men det är skönare än ingenting.

Mina läppar är så horribelt torra att det börjar kännas som att de ska lossna så småningom, vilket de gör, bit för bit..
Någon som har något bra tips!? Har till och med provat lägga helosan på läpparna, men det hjälper ytterst lite och bara en kort stund. Det är för jävligt det här, svider och har sig.. Skulle få bli vår!!! Tack!

Imorgonkväll efter jobbet har Sampe hyrt parks nedrevåning åt oss (Alltså där de har bastu och bassäng..) en timme på kvällen, mellan 21-22. Så det ser jag fram emot, ska bli riktigt härligt :)
Sen lär det väl bli hem och sova eftersom jag ska jobba på lördag ;)

nu ska jag hjälpa S hitta katten

2 kommentarer:

Hulda sa...

Försvarets hudsalva från apoteket i sve (tror inte d finns på ön) är jättebra mot torra läppar. bara ett tips.

Linda S sa...

mina blev sämre av försvarets hudsalva så du måste nog testa dig fram.men jag använder bepanthen från apoteket,skiiiiitbra:)