måndag 12 januari 2009

bara en sak i huvudet

tur att jag får snacka med min psykolog idag för det behövs verkligen,
på samma gång som mitt huvud snurrar omkring så har jag bara en sak jag tänker på HELA TIDEN, och det är passet som jag ska dra, alltså Flowin'.
Tänk om jag är en helt suktig instruktör sen då!? Och bara glömmer allting!?
Det är så mycket, tänk om jag valt fel musik? Tänk om jag inte kan förklara?
Tänk om jag glömmer bort en massa viktiga saker!?
Oh shit. Jag håller på att svimma, kunde inte somna igår för det var det enda jag tänkte på. Jag kan liksom inte vara dålig, jag får inte.

det finns ju en massa "men", men det är de jag inte kan fokusera på,
som att alla är nya, och att det säkert kommer ordna sig, bla bla.
Nu är det bara att jag kommer misslyckas.
Varför är det alltid alltid det jag fokuserar på? Varför är det det enda som snurrar i mitt huvud!?

Total stress.

2 kommentarer:

Linda S sa...

du ska inte tänka att du kommer o misslyckas..men jag vte hur lätt de e o göra de..tänk bara positivt..de passet e helt nytt för dom,dom vet inte hur de ska vara o.sv...du kommer o fixa de galant,de vet jag...

Katja sa...

Eftersom det är nytt för dom också så gör det riktigt långsamt när du förklarar och instruerar, då hinner du dessutom tänka vad du ska säga och hur du ska visa det :) Det kommer gå bra!