lördag 10 januari 2009

en morgon med andra villkor

god morgon, får jag väl börja med att säga, eller kanske snarare god dag.
I och för sig vaknade jag 10, men det är väl skönt att bara slappa lite imellanåt.

Den goda andan fortsätter relativt bra,
känner mig lite trött ännu men inte på speciellt dåligt humör,
bara det att vi måste städa idag och ja, jag är väl inte direkt ett fan.
Men ikväll är det middag hos mina föräldrar med mina gudföräldrar, och det serveras SJÖFÅGEL, vilket är en av de absolut godaste rätterna som finns. Även kräftor efter det, riktig lyxkväll, för mig i alla fall. S gillar inte direkt sjöfågel men han får livnära sig på vinet och kräftorna efteråt istället ;p

I morgon är det dags för inspelning med tjejerna också men det kan bli lite stressigt eftersom jag måste vara på Avancia kl 19 och köra flowin för fulla muggar, och det är absolut någonting jag måste göra för ja, det var över en månad sedan vi var på kursen.. Och jag börjar bli skapligt nervös.
Ska laga cdn idag också, bara det funkar, annars blir jag mycket ledsen.
Men jag tror nog det ska ordna sig, bara alla sköter sig och så, vi är ju liksom jävligt duktiga, haha ;)

Jag gillar inte heller när det är +grader, all underbar snö försvinner och det blir halt.

Men jag ska sluta gnälla nu,
det är ju inte någonting som är dåligt egentligen.
Konstigt att man oftast klagar när man ska skriva någonting!?
Att klaga är också väldigt vanligt när man pratar med folk..

jaja, solen skiner och nu ska jag hoppa i duschen..


här är vi, och tjejerna som gjorde fredagskvällen och hela helgen igår :)
Här kände vi knappt varandra, lite roligt. Jag har nästan inga bilder alls på oss,
kan ni inte skicka några som ni tagit åt mig!?! :)
Jag är så jäkla glömsk med min kamera, det är inte klokt, jag har med den ibland men då glömmer jag att ta bilder, eller så tar jag någon och glömmer bort det sedan.
ojoj, detta minnet.

Puss på er

1 kommentar:

Linda S sa...

åh va avundsjuk jag e på kräftorna som du ska få äta:) yes bilder kan vi ta när vi båda har tid så skickar jag:) o våran inspelning kommer gå skitbra imorn så du hinner:) tack för igår,en underbar kväll:) puss o kram