torsdag 29 januari 2009

hur överlever jag?

mindre seriöst.
Idag när jag varit hos mina föräldrar ett tag,
blev vi hungriga så jag skulle skala lite morötter som "förrätt",
gick ju bra ett tag,
tills jag glider med skalaren och skär upp både mitt finger och min nagel,
okej. Det där lät värre än det var, men det är inte skönt och det är inte vackert.
Halva nageln är lös, borde kanske dragit bort den men kastade bara på ett plåster.
Nu sitter jag här med ont..
Jag kan inte förstå hur jagklarat mig såhär långt för det är någonting liknande hela tiden, men bara småsaker än så länge. Aldrig ett enda brutet ben, ingenting.
Det kanske är så, några stora elle rmånga små?

aja, typiskt när min andra nagel jag skar mig i just läkt..

Har varit superhungrig idag,
måste fått i mig för lite tidigare i veckan eller någonting..
Men nu känner jag mig i alla fall tillfreds :)

I morgon blir det träning för hela slanten före jobbet igen,
tänkte fara och prova på athletics nu äntligen, och träna lite mage & biceps efter det, bara jag orkar. Och lite cardio, förstås. Men får se, annars blir det bara gym och cardio.. Det kan ändra lite hur som helst..

Nu bara babblar jag igen,
är så otroligt trött, ska kanske se på någonting skoj men sen blir det sängen.
Godnatt!


klockrent jag, fast det är över 2 år sedan den togs...

1 kommentar:

Linda S sa...

jag kommer till gymmet idag efter jobbet,men först vid halv sju´,hoppas du e där:) haha sen brukar jag alltid säga att jag e studerande då jag inte har nåt fast jobb,så du får tro de;) haha...va roligt att du lägger upp bilder:)