tisdag 13 januari 2009

världens tröttaste Emelie

garanterat.

Skulle stiga upp 7 i morse, men det blev snabbt halv 8, som blev till 8 och även 9. Men kvart över lyckades jag faktiskt pallra mig upp och äta frukost,
lite ta det lugnt och sedan gick jag iväg mot Avancia där jag skulle köra igenom mitt pass och se vad det kunde bli till,
nu känns det mycket bättre när j ag fick lite struktur på det hela faktiskt!
Och även höra lite hur de andra instruktörerna varit nervösa, det känns alltid bra att veta om andra känt samma sak.

För övrigt ahr jag inte hunnit känna efter idag,
det är därför jag älskar att ha fullt upp,
då hinner inte mina tankar i fatt med mig.
Men nu for S på jobb och jag blev här ensam igen,
så det lär väl inte dröja länge före tankebacillerna attackerar min skalle.

Nu ska jag läsa en massa tidningar..

Inga kommentarer: