tisdag 13 januari 2009

en dag i taget

är så det ska vara,
varför funkar inte det för mig!?
Planera, planera, planera,
annars formas den där orkanen fortare än snabbast i huvudet på mig.

Jaja, nu börjar det vara kväll igen och jag har fakiskt saker att göra,
byka, bland annat, kunde egentligen jobbat nu men skulle bli för roddigt eftersom jag måste fara före 21.. Blir kort tid, plus att jag ska på passet också..
Så det hade bara varite en liten stund där imellan.
Jag har såklart dåligt samvete ändå..
Vad är det med det här samvetet!? VAR kommer det ifrån!?
mrrgh. Jag måste skärpa mig, det slutar aldrig bra annars..

Imorgon ska jag i alla fall jobba på dagen i receptionen, det blir sista dagen i gamla gymmet :)

Jag måste börja chilla lite med den här träningen igen nu,
det blir för mycket och då är jag trött hela tiden.
Plus, ja, jävligt mycket annat. Överträning leder aldrig till någonting bra!
Skärpning!

Nu ska jag fortsätta laga mat..

1 kommentar:

Linda S sa...

what sista dagen i gamla gymmet??sku de inte flyttas förrän den 19???