onsdag 7 januari 2009

just a few ynka minuter left

sedan drar jag hem några timmar för att fara på långspinning ikväll ;) yeah. Skönt!
Jag hinner inte spinna imorgon så då kör jag styrka imorgon och på fredag istället, långspinning 75 min. denna kväll. Sen är det sång igen för tusan :) Så fullt program! mmh lovely.
Imorgon ska jag också jobba en liten timme och en halv i alla fall, sedan är det gitarrlektion och före så har vi ju ett luciaupptr.
Jag skulle egentligen vilja fara till Kimito och till min fina väns födelsedagsfest som han har i morgon, och han fyller 20.
Det känns riktigt ruttet att inte kunna vara där faktiskt.. Har inte sett honom på ett halvår.. Och han far in i milin efter helgen..
Känns verkligen dåligt..

Ja men, ska försöka hitta honom en present och så tar jag mig till Kimito helt enkelt så fort jag bara kan, planerar in om två veckor då.

Nu är det bara 5 min kvar.. fast jag har ju inget att göra hemma heller så.. Och som sagt som sagt så tycker jag om att vara här.. Har hänt lite roliga grejer idag, haha.. ;p

Snart ska jag och handla grynost & bananer.
yep.

Inga kommentarer: