onsdag 28 januari 2009

väntar

det blev en bra länk! hela 50 minuter halkade jag omkring på vägarna här i full fart framåt. Det var ganska halt, men då blir det till att spänna lite extra så, någonting positivt i det i alla fall.
Sedan körde jag lite egen övning när jag kom hem, som verkligen får svetten att bara spruta, det är helt sanslöst!
Sedan lagade jag till lite mat, tänkte nog följa ett recept men så blev det inte riktigt, men gott blev det ändå..

Idag fyller min bror 35 år,
jag avskyr att jag inte får fara till dem ikväll på kaffe,
men jag jobbar ju, och jag ska försöka ta mig dit i morgon. :)

Hmm,
jag har bara suttit i här nu sedan jag var ut,
men det är väl skönt att vara lite stilla också,
men ibland skulle det vara roligt att göra någonting annat före kvällsjobbet.
Typ träffa folk..
menmen.

På söndag ska jag i alla fall och se på volleyboll med Linda ;)
det ser jag grymtmycket framemot! verkligen!
Och förstås också spinningkursen på lördag.
Ojoj, det ska bli en underbar helg!

Kvällen kommer dock bli lite tröttsam,
ska direkt från jobbet på sång.
Var så trött förra gången att jag höll på att somna,
men piggnar alltid lite i efter en stund.
Men det är lite jobbigt att stressa iväg någonstans efter att man jobbat och även är döhungrig.

Nu ska jag sluta babbla igen..
Det här är en jäkla springlåt:

man vill bara springa undan sina egna ben när man hör på den ;)
Regi ft Scala - I fail
finns också diverse remixar som är grymma!

Inga kommentarer: