lördag 3 januari 2009

hur ska man orka!?

vi ska till brändö idag med luciagänget och det var planerad utgång efter det,
jag ska i alla fall till Dinos och se Rockacide men jag kommer nog vara slut.
Det är inte lätt det här, jag undrar lite varför jag blir så lätt uttröttad? Jag vet att jag kommer vara helt död idag, speciellt om det blåser lite när vi ska åka färja.
Får väl lägga mig ner och sova.. ;P Nä men seriöst undrar jag vad det är som är fel,
om andra orkar hålla sig i skick varför blir jag då så sjukt trött!? Alltså jag blir inte bara lite trött heller utan det är sådär grymt jobbigt att jag knappt orkar stå på benen och mina ögon bara vill åka fast, plus nu att humöret inte riktigt är på topp då, så att säga.

Ja ja men vi får se hur det går.

Sen undrar jag varför jag har så svårt att ta mig ut på morgonpromenader!? ;p kanske för att jag hatar att promenera ensam.. Men i vilket fall så kommer jag liksom inte ut bara, hade varit påväg idag halv 8 när klockan ringde men kom inte upp ur sängen, och jag känner bara att nej, fan heller.
Men eftersom det nu typ var min enda chans för lite motion idag (vilket betyder att jag kommer vara ännu tröttare och på ännu sämre humör när jag inte får röra på mig)så får det väl bara bli som det blir. Det är väl ingen ide att stressa upp sig för nu!?

Men jag är ju sån, det är svårt.
jobbigt..

Nu ska jag försöka kasta i mig lite frukost och sen börja dona här då..
Känner mig verkligen fortfarande bara äcklig och svullen så det betyder att det inte blir lätt att hitta kläder att trivas i (eftersom jag bara skulle vilja gå omkring med mjukisbyxor och världens största tröja..)

Ha de gött!

1 kommentar:

Linda S sa...

de där med trötthet skjuter jag bara upp..men jobbigt om du blir sådär supertrött...däremot att du inte fick nån motion idag e kanske bra egentligen i de långa loppet...+ att vi kommer ju o ha massor för oss o göra...de kommer att gå så bra..snart ses vi vännen:) pusskram