onsdag 21 januari 2009

underbart!

50 minuter ute blev det, sen några plankor inne för bålstabiliteten här inne, så 60 min. sammanlagt.
Känner mig riktigt duktig faktiskt! Kändes lite jobbigt att börja springa ute i slaskkärren och halkan, men till min förvåning var det inte alls halt! Dock bara några kärr, steg i ett men det var ingen värre fara.
Fick dock lite ont i knäna!? Förmodligen för att jag inte varit ute på ett tag.
Men i alla fall, bra jobbat, mig själv ;)

Nu har vi nyss ätit lunch vid vårt fina nya köksbord (egentligen är det Sampes föräldrars gamla, men det är från 2006 och det är ju nytt för oss så) :)
Lagade lite pyttipanna med lättkorv, så ganska hälsosamt i alla fall ;p och förstås massor av sallad!
Funderar bara på vad jag ska försöka ta med mig på jobbet idag, kanske blir snabbgröt!? inte så bra, men vad ska man göra? Dessutom är det ju faktiskt gott så ;p

Imorgon är jag ledig, har funderat lite på hur jag ska ta tillvara på den dagen då,
ska ju träna förstås som vanligt, kanske skulle fara och hälsa på mina föräldrar eller någonting!? hmm, får se. Vill inte bara sitta inne och vara lam hela dagen i alla fall..

Mår lite illa nu, konstigt..


nyklippt o nyfärgad för ett år sedan, dock lika störd som vanligt.
Nu är jag helblondin igen and I love it ;p dock fortfarande inte så slug heller, så det passar. Men lite mindre hår i allafall.

Inga kommentarer: