söndag 18 januari 2009

the holiday


sitter här i ensamheten och ser på den för typ femte eller sjätte gången,
den är ju helt underbar! :)
Åt just lite lunch och avslutade men den härlig smoothie på hallon och blåbär.
Så lite fräshare känner jag mig denna söndag också.
Min mor ringde för en stund sedan och påpekade atton inte hunnit köpa bananer och lök, inte heller majs. Så vi får fara via butiken på väg dit.
mmm, ska bli så gott med tortillas igen, var ett tag sedan.
Är så mycket man behöver och blir så klottigt. men det är värt det iofs.
Måste vara en av de godaste maträtterna jag vet..

Sitter här och kollar lite om man skulle se en film ikväll också,
och är på humör för lite komedi/romantisk komedi. Har bara sett action, thriller & skräck på senaste så behöver en liten humörhöjarfilm.
Har ni några tips!? Skulle vara otroligt tacksam ;) för fantasin är lite slut för min del.

Inga kommentarer: