onsdag 14 januari 2009

goodfellas

håller vi på och ser på nu,
men har haft lite svårt att njuta av den,
av helt förklarliga själ vilka stannar mellan mig, Sampe och TVn.

Nu är jag trött och kan inte koncentrera mig.

Men tack LINDA för den sjukt underbart goda kladdkakan och sällskapet,
och grattis än en gång. Du är så söt :)

Vi hade sista uppträdandet också,
gick sådär, och varken skönt eller ledsamt.
Lite vemodigt att inte ha några bestämda tider man kommer träffa dem mera..
Men det måste fixas! Annars går en jag under.

Min näsa bråkar med mig sjukt mycket också,
men jag är rätt glad ändå.
Bara jag får sova inatt..

Nu ska jag se färdigt på filmen,
sorry för den bristande uppdateringen idag.

Godnatt,
hugz.

1 kommentar:

Linda S sa...

jaa de kändes typ ingenting att de va slut..men vemodigt de va rätt ord...o din present slog klockrent till:) tack för den:)