lördag 17 januari 2009

uno härlig kväll helt enkelt

japp, så har vi sett filmen färdigt.
Jäklar vad bra den var faktiskt! Som en riktig film!
Läskig som fan men ändå riktigt bra, det var nog en första tror jag..
Kan rekomendera ;) Dock inte för ensambruk,
s var tvungen att ligga sjukligt obekvämt för att hålla om mig i 2 timmar.
Men jag hoppas att han tyckte det var värt det ;p

Nu börjar sängen kalla igen, dock är jag inte det minsta trött mera,
men man får väl ta sig i kragen vilket fall.
Läsa några rader kanske. Trist bara att det är söndag i morgon igen,
iofs är det inte söndagarna jag hatar, jag har blivit mera av en hata-måndag-människa. Förr var jag dock emot söndagarna mera, de var så trista.
Men heelt plötsligt är söndagen den enda vilodagen på hela veckan, så det gäller ju att ta den till vara.

Vill ni träffa på mig i morgon finns det alltså två ställen ni kan söka på;
i min soffa, eller i min säng.
Eller ja, det blir väl egentligen ett ställe, men i alla fall.


haha, man stöter faktiskt på allt möjligt.
Men ja, meddelandet förstått? ;)
zZz

Inga kommentarer: