onsdag 28 januari 2009

ganska tidig

imorse kom jag faktiskt upp klockan 9 redan, wow!
Är nästan lite imponerad över mig själv.
Det är skönt att ha lite tid på dagen också, före allt stohej.
Ikväll ska jag jobba igen, men tror det blir en länk idag,
så så småningom blir det till att dra på sig löparskorna och försöka tvinga ut sig i den mulna onsdagsförmiddagen. Jag har inte så stor lust faktiskt, nej.
Men den brukar komma efter några hundra meter, och känslan efteråt finns det ju ingenting som slår.
Så i morgon blir det lite styrka igen i form av biceps/triceps, får se om löpbanden kommit igång igen, annars blir det förmodligen även länk/promenad med min brors lilla busvovve lite senare på dagen. :)

Skulle behöva reda upp i sovrummet, alla kläder ligger bara huller om buller på golvet, inte bra.
Borde verkligen också gå igenom och försöka överge diverse kläder jag aldrig använder, trots att jag tror jag kommer göra det.
varför är det så svårt att skiljas från saker? Fast man aldrig använder dem?!
Det måste ju finnas en förklarning.

ska försöka kolla upp ett fint räk-recept på nätet,
har nämligen en påse räkor i frysen, mmmm :)
Linda, du kanske har ngt bra recept!? ;)


dessa små djur är både goda och hälsosamma ;) mycket fina proteinkällor!

1 kommentar:

Linda S sa...

yes de finns jättegoda speciellt på arla..men sen finns de en favorit med räkor och fisk...o den söker du på fisk- och räkcurry på arlas receptsök:)