fredag 9 januari 2009

ännu en "såndär" dag

där jag inte vet vad jag vill göra, eller vad jag ska göra.
Känner mig lat och energisk på samma gång,
sitter bara och väntar på att jag får fara till Avancia och träna.
Och efter det blir det typ spelkväll hos Linda :) Det ser jag fram emot!
Det är alltid superroligt med tjejerna!

Har nyss käkat mellanmål, vilket bestod av en rågmacka, ett äppel och ett ägg.
Igår hade jag verkligen en konstig matdag, jag var jättehungrig men ville inte äta någonting. Och så har vi inte så mycket hemma heller. Jag har aldrig varit såhär fattig, det känns riktigt hemskt. Det är ju bra att jag fått börja jobba nu, men jag känner ändå bara av det som gäller nu.. Ibland undrar jag om man faktiskt inte är lyckligare om man är rik. Eller i alla fall om man har pengar så att man kan betala maten varje vecka...

Nu ska jag fortsätta hänga omkring i den här skitiga lägenheten och känna mig som en sysslolös och värdelös gris som just rullat sig i lera.

Inga kommentarer: