måndag 12 januari 2009

How do you know if life is killing you?

det är alltid givande att prata med Jennifer,
idag gick jag på och gick på så att tiden pof, bara var över mitt i allt.
Men det var bra. Jag känner mig alltid lite bättre till mods.
Men idag är det ändå en jobbig dag,
det känns att jag inte fick ha min riktiga vilosöndag, egentligen borde jag kanske ta den idag istället men då blir hela veckan åt h*.
Har inte ens lust att träna idag, då vet jag att det inte är bra.
Nu skulle jag helst bara vilja lägga mig i sängen och sova inte bara några timmar,
utan hela dagen, till i morgon.

Sitter bara och ser på friends och funderar över hur jag kunde göra min dag mera meningsfull, just nu är den helt värdelös. Tom.
Faan vad jag längtar efter att flytta härifrån igen och börja PLUGGA.
Har extraplaner, första alernativet blir göteborg, andra stockholm, slipper jag inte in på någondera åker jag antaligen till folkhögskola ett eller ett halvår, var det blir spelar egentligne ingen roll.
Jag sa att jag kunde fast plugga på månen bara jag fick börja plugga igen, och slippa vara här.

I och för sig har jag ju dessa underbara tjejer från luciagruppen,
men jag är ändå inte direkt den personen som vågar ringa och fråga om de vill hitta på någointing med patetiska lilla mig, jag känner mig så dum då, varför!?
Som att jag var en liten flicka som ville vara men en kompis och leka, men så säger kompisen nej och då känns det soma tt det är något fel på mig.
Den känslan sitter lite kvar tror jag.
Ja, sen är det ju faktiskt det att de flesta, normala människor, redan har fullt upp på förmiddagen och dagen.

Men på onsdag ska vi ha sista uppträdandet och efter det far vi till underbara Linda och firar hennes födelsedag med kladdkaka :)
btw Linda, glass är bäst till kladdkaka (tycker jag i alla fall) ;) :p

suckar här för mig själv,
vad är det som gör detta?
Varför vill jag bara inte finnas idag!?

2 kommentarer:

Linda S sa...

jag som aldrig gör nåt på dagarna (nästan) skulle bra kunna hitta på nåt..vännen vännen,ska iaf bli roligt på onsdag när ni kommer till mig:) kommer åtminstone ha glass,sen får jag se om jag lagar grädde oxå om nån vill ha de:P

Katja sa...

Jag har ofta långa hål mitt på dagen så det är bara att höra av dig om du vill hitta på något :)