söndag 18 januari 2009

sista avsnittet friends


är fanimej alltid lika jobbigt att se på,
jag kommer ihåg första gången.
Riktigt sorgligt när det var slut.
Jag är nog inte ensam om att hoppas på en film ;p
Men ja, det är ju bara en serie.
Dock har den nog påverkat många människors liv,
hur ¨många är det inte som önskat sig precis det där som de har?
En grupp med nära vänner..
Det har i alla fall jag.
Sedan vet jag inte, kanske jag är den enda som inte har en vänskapskrets på det viset? Det skulle vara underbart,
bara fara till varandra när som helst och prata om vad som helst.
Jaja, man kan inte ha allting.

Idag var det då söndag,
det är skönt.
Vi ska faktiskt på middag senare till mina föräldrar och käka tortillas/tacos,
mmm! Gottis.
Sen hem igen och fortsätta slappandet.. antagligen.

Nu ska jag typ duscha och sånt..

Inga kommentarer: