fredag 23 januari 2009

totalförälskad


Den här pojken får mig att känna sådant jag inte trodde jag någonsin kunde känna.
I morse när jag vaknade och han inte låg bredvid mig kände jag en sån hemsk känsla, det går inte att beskriva, men sedan när jag insåg att han stod i duschen sköljde en lättnad och en så vacker känsla över mig. Jag steg upp och kramade om honom ordentligt, sa åt honom att jag älskar honom. Vilket jag gör, så obeskrivligt mycket, och det blir bara mer och mera för varje dag. Jag kan inte förstå, hur lycklig jag är, som får vara med honom, hålla hans hand, krama om honom, kyssa honom. Säga att jag älskar honom. Och inte bara det, jag får göra det, varje dag. Det är för bra för att vara sant.
Och det blir bara bättre.
Han älskar mig tillbaka.

Det finns ingen människa lik honom, allt han är, är perfekt för mig. Allt han är, är genomunderbart. Han är mitt solsken mörka dagar, och mitt leende soliga dagar.
Och allt jag kan vara för honom, är mitt bästa jag. Han förtjänar allt jag kan vara.

Mitt hjärta, min själ, mitt allt.

2 kommentarer:

Linda S sa...

vilket fint inlägg.de måste va underbart att känna allt de o kunna uppskatta de såsom du gör.men du e värd de!

Katja sa...

väldigt fint skrivet :) mycket bra beskrivet också. Kärlek är så fint :)