fredag 16 januari 2009

kissor som suger (eller rockar!)

haha ja, alltså kattorna ligger här och suger på sessa,
alltså våran flick-katt.
När kommer dom över den åldern!? Suck.
Nu har jag energiöverskott och ingenting att göra
jag vill skriva men veet inte vad jag ska skriva?
Stod just och skrek åt kattorna "you suck",
snacka om dålig humor, och ja, för mycket att göra.

Nej de här kissorna är de finaste i världen..
mysipysikys.

Jah nu sluta dom.
Märks det att jag har för mycket energi?
Plus att både jag och min snygging till sambo suttit här och dragit i nackhåren för att komma på någonting att göra.
Propp i fantasivenen.

Tips på roliga saker att göra?
förutom film och lall.

Sampe håller på och redigerar min låt så att det låter som en spöklåt,
fyyy. Jag är lättskrämd och en stor fet mes.

Men jag är inte rädd för spindlar i alla fall.
Nä men lyssna på mig,
bara sjabblar på..
Jag antar att tidens vakuum gjort mig tokig.....are...

Inga kommentarer: