onsdag 7 januari 2009

nysnysnys&snor

jag hatar det här, speciellt när jag inte vet vad det är!?
Jag blir ju alltid snuvig när det är kallt ute, men har varit mycket nu.
Men jag tror nog inte jag är förkyld heller, för träningarna har gått sjukligt bra och jag har tränat hårt utan att känna det minsta..
I alla fall så skulle det inte vara konstigt om man blev förkyld igen, jag tror halva befolkningen på denna ö insjuknat i dessa dagar. Fick otaligt många samtal om både magsjuka och feber till Avancia idag, och diverse inställda tider..

Hoppas bara inte jag är eller blir det,
avskyr verkligen att vara tvungen att bara ta det lugnt och sitta hemma.
Jag älskar när jag kan springa omkring och träna hårt och i alla fall ha alternativet att göra MASSOR av sjukt roliga saker (huruvida de blir av eller inte tänker jag inte gå mera in på).

Nej satan,
nu måste jag snyta den här näsjäveln igen.

S konstaterade igår att han känner ingen som svär så mycket åt elektronik som jag,
jag tror han menade att han inte känner någon som svär så mycket som jag, i allmänhet. Jag är inte allmänbildad. Jag bryr mig inte.
Men jag svär faktiskt allt för jävla mycket..

Tackochgodnattpussochkramn

Inga kommentarer: