lördag 24 januari 2009

pillardi

Yes, nu har vi käkat middag och figurerat ut kvällen,
Sampe hade lagat typ världen bästa mat i hela världen..
(JA, det är SÅ bra)
Lövbiff med pommes (alltså pommes i ugn, så att de blev sådär äckligt torra, vilket jag ÄLSKAR, mmmh!)
drack ett litet glas rödvin till, så nu är jag mätt och nöjd.
Grymt nöjd, faktiskt.

Lovade just att komma med och försöka lira lite biliard med s,
en "sport" (snarare spel om du frågar mig) jag har lite taskigt med tålamod till faktiskt.
Men han har varit så underbar nu att jag måste offra mig lite,
det måste man ju ibland för den man älskar.
Inte för att det är så farligt, bara jag kunde bli bättre någon gång.
Sedan tänker jag faktiskt köra ett kort litet konditionsprogram här inne i vardagsrummet, haha.
Det är nån jäkla cd man fick med iform.
Inte för att jag har svårt att komma på någonting själv,
utan snarare bara för skojs skull. Se vad det är för crap.
Om det lönar sig.

Yes, have a nice night

Inga kommentarer: