fredag 23 januari 2009

sauna


det är sååå skönt! Och lite bad och en öl på det,
tillsammans med sin älskling.
Kan det bli bättre?
Nääe.

Har jobbat några timmar idag också,
före det tränade jag mage och biceps,
gick en 30 min på löpbandet också, ville inte bli så svettig.
Det var skönt!
Fick nog en ordentligt genomkörning av magen, bicepsen vart dock lite dålig.
Men det spelar inte så stor roll, det blir väl så när det inte finns så otroligt mycket övningar att göra. Gillar faktiskt helt vanlig bicepscurl med hantel mest tror jag :) Eller i kabel.. hm.

Har vart en riktigt bra dag,
nu kan jag sova med gott samvete och fara på jobb i morgon bitti igen.
Jobbar 09:30 - 16:30. Great ;)
Men kommer säkert hamna registrera en massa medlemmar, sitta och frysa om fingrarna.. ;p
Det är ljuvligt att vara bland människor, mår verkligen bra av det.

De nya solarierna verkar ruskigt bra! Jag skulle vilja prova på,
men vet inte om jag vågar. Haha,
Det låter säkert jättetöntigt men jag vet inte om jag har klaustrofobi eller inte!?
Har aldrig varit inne i ett trångt utrymme.. Förutom en väldigt liten toalett, men.
Det ser lite läskigt ut på något vis. ;p
Jaja, det skulle vara skönt tror jag. Och man ser verkligen att alla får färg direkt efter att de varit i solariet.. Det är lite roligt.

Hoh hur är jag såhär trött!? Förstår inte.
Nå det är väl bara att hoppa i sängs bara.
Men måste gå utan min älskling inatt :(
han är inte trött och jobbar inte i morgon så den mannen kommer sitta uppe halva natten. Det är trist, men i alla fall,
han kommer vara där i morgon bitti när jag vaknar,
och det är det som är det bästa med att vakna på morgonen.
Att han finns där :)
Jag tror jag har blivit nykär igen :)

night night
sleep tight

2 kommentarer:

Katja sa...

aaw det där med nykär :):) jag kände samma sak igår när jag vaknade mitt i natten och så låg han där liksom :) man är aldrig ensam :)

Linda S sa...

åh jag måste komma o sola snart men vet inte när jag ska hinna:) de e den platsen jag kan slappna av allra mest på:)