fredag 16 januari 2009

time to say goodbye livingroom


and hallo to bed.

Ja, nu har energinivån skruvats ner en aning och det börjar bli dags för många timmars sömn igen.
Det ska bli skönt, jag älskar att sova.
Speciellt om jag sover gott..
Well, egentligen hade jag ju tänkt duscha före men,
min hud är torr som rökt fisk så jag borde dra ner lite på det också.
Dock är jag sjukt beroende av att känna mig ren.
Annars är liksom inte mitt humör sådär jättemycket att heja för.

katterna slutade suga och springer nu omkring och busar,
så det lär ta några timmar att få sömn eftersom de har en tendens att springa och leka där vi är.. Vill säga mitt i den fina drömmen blir man strypt, då alltså av en springande katt som klampar rätt över halsen..
Eller så får man en klo i tån, eller hälen, eller någon annan stans på en kroppsdel som råkar sticka ut,
tur som är har vi iskallt i sovrummet så det lär inte vara några kroppsdelar framme för min del i alla fall.

Ja, jag älskar mina underbara kissor,
de ger så mycket glädje :)
Älskar dem verkligen obeskrivligt mycket..

Nej nu ska jag ta och stänga ner innan jag blir för känslosam.

Jag älskar er också!
puss och godnatt

Inga kommentarer: