lördag 31 januari 2009

samlat på ny energi

det blev dryga 3 timmars spinning idag,
Flowride är en grymt härlig spinningstil!
Det går som i trappor, upp och ner,
pulsen skjuter verkligen i höjden!
Svetten sprutade både under och länge efter passet.

Sedan blev det dusch och lunch, teori, mycket intressant och lärorikt!
Teknik på cykeln och avslutning med ett pass 1 (i nybörjarstil) vilket var skönt eftersom kroppen och främst benen var rätt tömda på styrka då redan.

Efter kursen kände jag mig lyrisk och lycklig, hem för att duscha och sedan åkte vi i väg och åt pitabröd med kyckling och barbequesås på fantasia, yummie! Åt bara halva så har lite till i morgon ännu. Det är så jäkla gott det!
Lite godis blev det nu på kvällen men eftersom att jag "deffar" nu, så blev det verkligen inte mycket. Men det räckte till. Gomen är alldeles förstörd (bonbons, de där hårda underbara)..

Har nyss sett på xmen 2 och börjat på 3an, eller vi har sett halva redan men S skulle laga smörgåsar åt sig, så jag skrev lite blogg under tiden :)
Xmenm är verkligen bra filmer! snabbt går tiden..
Som sakt har jag lite "manlig" smak i filmer imellanåt, although I do love the occational chickflick.. ;)

Nu är det dags för att se färdigt på filmen,
just nu verkar det mot alla odds bli en rätt sen kväll.
Är konstigt nog otroligt pigg.. Brukar vanligtvis sitta och fladdra med ögonen redan den här tiden, trots att den tidigare sömnorgien pågått till 11 samma morgon.. Och i morse steg jag till och med upp kl 8.
Sick bastard.

Goodnight

Inga kommentarer: